Powered by Smartsupp
Domů Články Články a návody Souhrn všech zimních novinek v Pipedrive (2023/2024)
wow-word-pop-art-retro-illustration-green-background_23-2147948855
Články 31.01. 2024

Souhrn všech zimních novinek v Pipedrive (2023/2024)

Pipedrive nezahálel ani přes Vánoce a přinesl nám další dávku novinek. Pojďme se na ně podívat. Pokusíme se přiblížit nové funkce a jejich využitelnost pro vás ve firmě.

Pokud vás zajímají veškeré novinky o Pipedrive a chcete se vzdělávat, tak neváhejte zavítat i na záznamy našich webinářů na našem youtube kanálu.

 

Zimní novinky v Pipedrive CRM v kostce

Pojďme se podívat nejprve na souhrn novinek a následně si je všechny rozebereme.

  • Viditelnost nástěnek (pipelines) a detailů dealů (vlastních polí) dle nástěnky
  • Volba z více e-mailových podpisů
  • Možnost hromadného převodu vlastnictví u automatizací
  • Drobná vylepšení v reportech
  • Dark mode
  • Předplatný produkt (těšíme se)

 

 

 

Viditelnost nástěnek a detailů dealů

Tato funkce je klíčová ze dvou důvodů - jednak ochrana dat (nechcete, aby každý viděl třeba čistý příjem zákazníka) a pak čistota pro jednotlivé teamy pracující v Pipedrive. Čistotou je myšleno to, že pokud máte víc oddělení pracujících v Pipedrive, tak si můžete nastavit pole, která vidí jen sales tým, pole, která vidí u dealu jen instalační, a jiná pole, která vidí třeba support.

 

Viditelnost nástěnek znamená, že můžete danou nástěnku přiřadit konkrétní skupině viditelnosti - například obchodníci, technici, zákaznická podpora, právní oddělení, atp.

 

Na úrovni nástěnky pak volíte pole, která jsou viditelná pro danou nástěnku potažmo danou skupinu viditelnosti. Zároveň se dá určit, zda daná role může pole nejen vidět, ale i upravovat.

 

Funkce jsou k dispozici pro všechny plány. Nicméně využitelné je to až od plánu professional a vyšším, neboť essential a advanced mají jen základní 1 skupinu viditelnosti.

 

 

Volba z více e-mailových podpisů

Pokud máte v Pipedrive synchronizován 1 (či více) e-mailů, tak možná oceníte i novou funkci, kdy si můžete vybírat mezi různými podpisy? K čemu je to dobré? Například pokud máte různé skupiny lidí, s kterými komunikujete - například do e-mailu investorů chcete vložit informaci o vaší pozici ředitele/jednatele, zatímco pro vaše zákazníky je důležitější vědět, že jste certifikovaný odborník na vrtání studní.

 

Možnost hromadného převodu vlastnictví u automatizací

Automatizace v Pipedrive můžete převést na jiného vlastníka - například někoho, kdo je bude dlouhodobě spravovat. Nově přináší Pipedrive možnost hromadně převést více automatizací - abyste se neuklikali, převádíte-li více automatizačních scénářů.

 

 

Drobná vylepšení v reportech

Nově můžete přidávat koláčové grafy včetně popisku v procentech. Je to drobnost, ale pokud na tom máme nastavené odměny, je lepší vidět finální procentuálního hodnotu než ji dopočítávat na kalkulačce ze zobrazených čísel.

 

Množství segmentů, které vidíte, se zvýšil na 20. To například znamená vidíte až 20 nejčastějších důvodu ztráty.

 

Přidali i časové rozlišení, to znamená, že už můžete pracovat nejen s dny, ale i hodinami a minutami. K čemu to? Vidíte, jak dlouho trvá například doba předání z jedné fáze do druhé - například za jak dlouho odpoví obchodník na novou poptávku - a tam se opravdu hraje o minuty!

 

Nově můžete pracovat i s deaktivovanými uživateli a jejich statistikami. Odejde-li obchodník, můžete si zobrazit jen statistiky současného týmu.

 

Používáte-li funkci vyhnívání - v pipedrive se to jmenuje neaktivní dny - tak můžete tuto proměnnou nově filtrovat i v reportech. Pokud deal visí v nějaké fázi například týden, tak se dá nastavit aby celý zčervenal - tzv rotting, vyhnívání. Vy v reportech si zobrazíte, například statistiku, jaká je úspěšnost u dealů, kterým se obchodníci aktivně věnovali, versus dealy, které nechali vyhnít.

 

A poslední, ale asi nejdůležitější novinka pro obchodní ředitele - zobrazení prošlých aktivit (aktivity nesplněné v termínu).

 

 

Dark mode

Pro fanoušky tmavého rozhraní přináší Pipedrive Dark mode! Je to blbost, ale někteří po tom vážně touží.

 

 

Předplatný produkt (těšíme se - beta testování)

Pokud prodáváte nejen produkt/službu jednorázově, ale máte k tomu navázané i další opakované platby, určitě se budete s námi těšit na nový typ Produktu - tzv. předplatný produkt. 

 

Příklad: Jste například marketingová agentura - se zákazníkem na začátku uzavřete smlouvu na analýzu a nastavení ppc kampaní a měsíční kampaně ve výši 100 tisíc korun. Nově budete moci vše evidovat u jednoho dealu - do produktů přidáte jednorázové položky (analýza, nastavení ppc) a opakovaný produkt - kampaně za 100 tisíc každý měsíc na dalších 12 měsíců.

 

Co budete moci dělat:

  • Nastavit frekvenci opakované fakturace - týdně, měsíčně, kvartálně, pololetně a ročně
  • Při přidání předplatného produktu definovat začátek, od kdy se má začít fakturovat
  • Vidět příjem z daného dealu včetně sledování hodnot MRR a ARR (monthly/annually reccuring revenue - měsíční/roční opakující se příjem)
  • Využít předplatný produkt i v rámci generování nabídek přes SmartDocs, či exportovat informace do jiných systémů

 

Tato funkcionalita je dostupná pro všechny plány kromě plánu essential.

Máte zájem o vlastní řešení?

Spojíme se s vámi, projdeme vaše procesy a řekneme vám, jak věci dělají úspěšné firmy. Pokud vás to zaujme, ukážeme vám, jak postupovat a pomůžeme s celým procesem vaší digitální transformace.

Kontaktujte nás
Frame 1000001699
Tomáš Wiesner CEO | Dáváme s.r.o.
Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.

Přizpůsobit