Powered by Smartsupp
Domů Články Články a návody Pulse Sequences v Pipedrive: Jak standardizovat péči o leady a zároveň zachovat osobní přístup
Pulse Sequence
Články 20.08. 2025

Pulse Sequences v Pipedrive: Jak standardizovat péči o leady a zároveň zachovat osobní přístup

Nová funkce Pulse Sequences v Pipedrive přináší možnost nastavit jednotný postup při práci s leady napříč celým obchodním týmem. Na rozdíl od plně automatizovaných procesů umožňuje tento nástroj zachovat lidský a osobní přístup, protože zahrnuje i manuální kroky – například ručně psané e-maily nebo plánované hovory.

Obsah

  1. Co jsou Pulse Sequences?
  2.  Jak Pulse Sequences používat v praxi?
  3.  Nastavení Pulse Sequences krok za krokem 
  4.  Sekvence vs. automatizace – jaký je rozdíl?
  5.  Dostupnost a limitace
  6.  Shrnutí

Co jsou Pulse Sequences?

Sekvence (Pulse Sequences) pomáhají uživatelům Pipedrive CRM vytvářet strukturované, opakovatelné pracovní postupy, které kombinují ručně odesílané e-maily s následnými aktivitami. Díky tomu má váš obchodní tým možnost oslovovat potenciální zákazníky konzistentně, profesionálně a přitom osobně.

Jak Pulse Sequences používat v praxi?

Do každé sekvence můžete přidat vybrané dealy a přiřadit jim přesně načasované kroky, např. telefonáty, poslání e-mailu nebo kontrolní schůzky. Tím vytváříte lineární scénáře, které pomáhají hladce posouvat leady prodejním procesem.

 

Sekvence lze použít například když:
  • chcete postupně oslovovat studené nebo vlažné leady,
  • chcete zajistit konzistentní přístup napříč celým obchodním týmem nebo
  • chcete vytvářet opakovatelné scénáře vedoucí váš tým jednotlivými kroky procesu.

 

Typickým příkladem může být situace, kdy během týdne odešlete sérii 3 personalizovaných e-mailů a poté se leadovi osobně ozvete telefonicky.

Nastavení Pulse Sequences krok za krokem 

1. Vytvoření sekvence

V sekci Pulse > Sekvence nejprve klikněte na „+ Sekvence“ pro přidání nové sekvence. Můžete začít zcela od nuly, nebo využít předpřipravenou šablonu.
 
Pokud začnete od nuly, nástěnka s přehledem vám poskytne shrnutí aktuálního stavu a dostupných akcí. V první řadě je pak třeba určit, co se stane po přidání dealu do sekvence, a podle toho naplánovat aktivitu nebo vytvořit koncept e-mailu.
 
Obrázek: Pipedrive Pulse Sequence – vytvoření sekvence

2. Plánování aktivity

V editoru aktivit určíte datum, typ aktivity (např. hovor, meeting), přiřazenou osobu i prioritu. Každý krok lze flexibilně doplňovat nebo měnit.
 
Obrázek: Pipedrive Pulse Sequence – naplánování aktivity
 
Po uložení změn můžete vždy přidat další obchody do sekvence nebo přidat další kroky – ať už aktivity nebo koncepty e-mailů.

3. Tvorba e-mailových konceptů

Když vyberete krok k vytvoření konceptu e-mailu, zobrazí se vám editor e-mailu. V editoru e-mailů nastavíte odesílatele, příjemce, text i formátování. Samozřejmostí je možnost využít předdefinované šablony. V neposlední řadě si můžete také nastavit připomenutí na odeslání emailu.
 
Obrázek: Pipedrive Pulse Sequence – vytvoření konceptu e-mailu
 
Po uložení se každý koncept navíc zobrazí v Pulse Feed, takže máte přehled o čase odeslání.

4. Přidání dealů do sekvence

Do každé sekvence můžete přidat až 50 obchodů. Dealy můžete přidat několika způsoby:
  • Přímo v nástroji pro tvorbu sekvencí: klikněte na tlačítko „Přidat dealy do sekvence“ vpravo na obrazovce, zadejte deal, který chcete přidat, a uložte.
  • Z detailu dealu: v detailu klikněte na tlačítko „Přidat do sekvence“.
  • nebo hromadně ze seznamového zobrazení (dostupné od plánu Growth): vyberte dealy, které chcete do sekvence přidat, pak klikněte nahoře na stránce na tlačítko „Přidat do sekvence“ a vyberte požadovanou sekvenci.
V přehledu sekvence pak snadno sledujete stav jednotlivých dealů – od probíhajících po dokončené či neúspěšné.
 
Obrázek: Pipedrive Pulse Sequence – sledování dealů
 
Zajímá vás, jak ještě více zefektivnit práci v Pipedrive? Podívejte se také na další novinky: Pulse Score a Data Enrichment

Sekvence vs. automatizace – jaký je rozdíl?

Zatímco automatizace v Pipedrive zjednodušují opakující se procesy napříč celým prodejním cyklem, sekvence se zaměřují především na péči o leady a udržení osobního kontaktu.
Sekvence jsou krokové pracovní postupy složené z personalizovaných ručně odesílaných e-mailů a následných úkolů. Pomáhají průběžně pečovat o potenciální zákazníky osobnějším a cílenějším způsobem.
Automatizace jsou oproti tomu širší a složitější pracovní postupy, které se spouštějí na základě konkrétních podmínek v Pipedrive. Zjednodušují opakující se úkoly napříč celým prodejním procesem – nejen komunikaci s leady.
 
  Sekvence Automatizace
Zaměření Péče o leady Celý prodejní proces
Spouštěč Manuální (uživatel přidá deal do sekvence) Automatický (na základě podmínek)
Úroveň automatizace Vyžaduje ruční vstup Plně automatizované
Složitost Jednoduché lineární toky Pokročilá logika s více spouštěči
Fáze prodejního trychtýře Počáteční a střední fáze Všechny fáze
Příklady využití Poslání série personalizovaných načasovaných e-mailů a následný hovor Automatické přiřazování úkolů či aktualizace fází dealů

Dostupnost a limitace

Jestliže stále využíváte staré tarify, pak sekvence můžete využívat v tarifu Professional (s limitací 5 sekvencí), Power (s limitací 10 sekvencí) a Enterprise (s limitací 20 sekvencí).

Shrnutí

Pulse Sequences vám umožní standardizovat práci s leady, přitom však zachovat lidský přístup, který často rozhoduje o úspěšném uzavření obchodu. Díky nim získáte konzistentní a opakovatelný proces, který sjednotí postupy napříč celým týmem, a přesto zůstane dostatek prostoru pro osobní interakci.

 

Chcete z Pipedrive vytěžit maximum nebo potřebujete poradit s nastavením? Jsme tu pro vás! Ozvěte se nám a společně najdeme řešení, které vám pomůže dosahovat lepších výsledků.

Mohlo by vás zajímat

Máte zájem o vlastní řešení?

Spojíme se s vámi, projdeme vaše procesy a řekneme vám, jak věci dělají úspěšné firmy. Pokud vás to zaujme, ukážeme vám, jak postupovat a pomůžeme s celým procesem vaší digitální transformace.

Kontaktujte nás
Frame 1000002051
Tomáš Wiesner CEO | Dáváme s.r.o.
Shoptet
Rohlig
Profesia
Fortuna
Royaldent
Cleverfarm
ulov_domov
tribiti
O2_business_services
bohemian_research
Crocodille
Donio
Reas
boost_space
inizio
deepscout
oresi
simac
valuo
webout
nextbike
hypospace
Hedepy
Economia
Munipolis
globalpayments
Freshpoint
signi
Bezrealitky
Saunia
Startupjobs
mmcité
twisto
remax
volteq
senesi
monet+
Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.

Přizpůsobit