6 triků, aby vaše e-maily z Pipedrive nebyly označeny jako SPAM
Podle serveru optinmonster.com existuje celkem 16 důvodů, proč e-maily nejsou doručovány. Mezi ty nejčastější se řadí neoprávněnost odeslání danému příjemci, užívání domény nyní nebo v minulosti pro posílání spamu, neodpovídající předmět e-mailu jeho obsahu, označení za SPAM samotným příjemcem nebo přílohy.
Pipedrive má pro vás doporučení. Tyto triky vám pomůžou v lepším doručení.
- Nepoužívejte dodatečný software pro sledování otevřenosti e-mailů a klikání na odkazy. Pipedrive funkce jsou dostatečné.
- Používejte popisné linky jako například Pipedrive místo sousloví jako "klikněte zde pro Pipedrive" nebo "www.pipedrive.com".
- Rozesílejte e-maily s pauzami - držte se pravidla minimálně 30 sekund mezi e-maily.
- Pokud používáte v Pipedrive automatizace na posílání e-mailů, dávejte pozor na hromadné úpravy. Hromadná úprava může spustit odeslání desítek či stovek e-mailů v krátkém intervalu.
- Posílejte rozumné množství e-mailů denně (orientačně max 700). Toto není jen z důvodu SPAM filtrů, ale také kvůli samotným poskytovatelům e-mailů. Ti často mají limity a můžou vám zablokovat účet.
- Pokud používáte HTML šablony, tak se vyvarujte jejich kopírování ze stránek třetích stran či samotných e-mailů. Využijte e-mailového klienta přímo v Pipedrive a založte si šablony tam.
Pro posílání hromadných e-mailů z Pipedrive používejte selský rozum. Posílejte kvalitní obsah na publikum, které s příjmem souhlasí. Nepoužívejte podivné databáze kolující po internetu. Pokud nemusíte, nevkládejte přílohy či obrázky.
Mohlo by vás zajímat
Jak vytvořit šablonu e-mailu?
Zbavte se slova "deal" v názvu dealu
Jak udržet pořádek díky "semaforu"?
Na co si dát pozor při synchronizaci e-mailů?
Kolik peněz máte v pipeline?
Jak na automatické domlouvání schůzek
Jak na automatické přání k narozeninám
Automatické skloňování jmen pro e-maily
Jak na hromadné přidávání aktivit k organizacím
Novinky v Pipedrive pro jaro 2024
Proč si vybrat Pipedrive CRM?
Máte zájem o vlastní řešení?
Spojíme se s vámi, projdeme vaše procesy a řekneme vám, jak věci dělají úspěšné firmy. Pokud vás to zaujme, ukážeme vám, jak postupovat a pomůžeme s celým procesem vaší digitální transformace.