Powered by Smartsupp

Všeobecné obchodní podmínky

Preambule

Společnost Dáváme s.r.o., IČ:07058497, se sídlem na Bartůňkova 2349/3a, Chodov, 149 00 Praha 4, (dále jen „Dáváme“) je oficiálním partnerem a prodejcem CRM systému Pipedrive, na základě smluvního vztahu mezi Dáváme a Pipedrive. Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi Společností Dáváme a jejími zákazníky (dále jen „Zákazník”) v souvislosti s poskytováním služeb CRM systému Pipedrive a doplňují nebo upřesňují některé skutečnosti a vztahy nad rámec hlavních VOP Pipedrive, uvedenými zde: https://www.pipedrive.com/en/terms-of-service#definitions. Zákazník hradí cenu za licence a další služby přímo prodejci Dáváme, který spravuje jeho předplatné a poskytuje základní support, provozovatelem a poskytovatelem systému je společnost Pipedrive. Podepsáním objednávky ze strany Zákazníka dochází k jejímu automatickému přijetí Dodavatelem. Zákazník tím také souhlasí s VOP Pipedrive, které jsou základními podmínkami pro používání a poskytování služeb CRM PIpedrive, jejichž poskytovatelem je společnost Pipedrive.



  1. Výběr Služeb

1.1 Zákazník je oprávněn vybrat si z nabídky tarifů služby Pipedrive a dále:

  1. a)  preferovanou měnu pro platby
  2. b)  specifikovaný počet uživatelských licencí (dále jen „seatů“)
  3. c)  typ platného tarifního plánu (buď měsíční nebo roční). 

 

Nutno podotknout, že kombinace různých tarifních plánů v rámci jedné smlouvy není možná. Společnost Dáváme s.r.o. dále umožňuje zájemcům o služby Pipedrive systému využít trial verzi, která je poskytována na dobu 30 dnů. Tato trial verze umožňuje potenciálním zákazníkům otestovat kompletní funkcionalitu systému před závazným přihlášením k placenému plánu.

 

1.2 V případě, že Zákazník po uplynutí trial období či během platnosti aktivního placeného plánu vyjádří přání změnit tarifní plán nebo upravit počet seatů, je vyžadováno, aby tuto žádost koordinoval přímo se svou kontaktní osobou v rámci společnosti Dáváme s.r.o. Kontaktní osoba ze strany Prodávajícího zajistí nezbytné kroky pro implementaci žádaných změn, včetně případných úprav smlouvy a nastavení služeb, v souladu s požadavky Zákazníka.

 

Touto cestou Dáváme a Zákazník uzavírají dohodu o podmínkách výběru služeb a tarifních plánů, jak jsou specifikovány v tomto článku, a zavazují se k jejich dodržování.

 

  1. Seat Management

2.1 Společnost Dáváme s.r.o. nabízí Zákazníkům dvě základní možnosti správy uživatelských licencí (seatů) v rámci systému Pipedrive: otevřený režim správy a uzavřený režim správy. Standardně je se zákazníkem nastaven otevřený režim správy, který umožňuje flexibilní přidávání či odebírání uživatelských licencí dle aktuálních potřeb zákazníka.

 

2.2 Otevřený Režim Správy: V otevřeném režimu správy mají Zákazníci flexibilitu přidávat nebo odebírat seaty dle svých aktuálních obchodních potřeb a využití systému. Tato možnost umožňuje Zákazníkům dynamicky reagovat na změny ve své organizaci a v obchodních procesech.

2.2.1 V případě, že Zákazník požádá o odebrání více než jednoho seatu z registrovaných uživatelů systému poskytovaného společností Dáváme s.r.o. předcházející obnově tarifního plánu, bude tato žádost společností Dáváme s.r.o. akceptována a provedena. Avšak, pokud je taková žádost podána méně než dvacet čtyři hodiny (24h) před automatickou obnovou tarifního plánu, společnost Dáváme s.r.o. si vyhrazuje právo neakceptovat žádost o odebrání uvedeného klienta pro nadcházející období tarifního plánu, v důsledku čehož nemůže být odebrání klienta zahrnuto do příslušného fakturačního období.

 

2.3 Uzavřený Režim Správy: Uzavřený režim správy vyžaduje, aby Zákazník stanovil pevný počet seatů pro celou dobu trvání smlouvy. Tato možnost je vhodná pro Zákazníky, kteří preferují stabilní plánování a mají jasnou představu o počtu uživatelů systému na dobu trvání smlouvy.

 

2.4 Jakákoli změna v režimu správy seatů po podpisu smlouvy vyžaduje oznámení Zákazníka přes portál https://support.davame.cz. Jakákoli taková změna může být podmíněna revizí smluvních podmínek a případným úpravám cen.

 

2.5 Prodávající se zavazuje poskytovat podporu a poradenství Zákazníkům při výběru a správě režimu seatů, aby byly zajištěny optimální podmínky pro využívání systému Pipedrive podle potřeb Zákazníka.

 

2.6  Kredit za seaty odebrané v průběhu měsíce bude automaticky aplikován na následující fakturační období.

 

2.7 Tímto se Zákazník zavazuje dodržovat ustanovení tohoto článku týkající se správy seatů a souhlasí s podmínkami stanovenými Prodávajícím pro správu uživatelských licencí.

 

  1. Doplnění Služeb

3.1 Zákazníci společnosti Dáváme s.r.o. mají právo na zakoupení dodatečných doplňků a rozšíření funkcí nabízených v rámci CRM systému Pipedrive. Tyto doplňky a rozšíření jsou navrženy s cílem poskytnout zákazníkům možnosti pro další optimalizaci a maximalizaci efektivity jejich obchodních procesů.

 

3.2 Seznam dostupných doplňků a rozšíření, včetně podrobných popisů jejich funkcí a informací o cenách, je zákazníkům k dispozici prostřednictvím kontaktní osoby společnosti Dáváme s.r.o. nebo na oficiálních webových stránkách společnosti.

 

3.3 Jakékoliv požadavky na zakoupení nebo aktivaci doplňků a rozšíření musí být řádně sděleny přes portál https://support.davame.cz a koordinovány prostřednictvím kontaktní osoby společnosti Dáváme s.r.o., která zabezpečí zpracování žádosti a aktivaci služeb v souladu s aktuálními smluvními podmínkami mezi Zákazníkem a společností Dáváme s.r.o.

 

3.4 Společnost Dáváme s.r.o. se zavazuje poskytnout zákazníkům veškerou potřebnou podporu a poradenství při výběru a implementaci doplňků a rozšíření, aby bylo zajištěno jejich efektivní využití v rámci CRM systému Pipedrive

 

  1. Support a onboarding

4.1 Společnost Dáváme s.r.o. se zavazuje poskytovat technickou podporu a provádět základní začlenění (onboarding) pro všechny své Zákazníky, a to nezávisle na výši jejich vybraného tarifu nebo typu plánu, který si zákazník vybral. V souladu s typem licence, kterou Zákazník zvolí, jsou mu dále poskytovány různé úrovně onboardingu, jež reflektují rozsah jeho investice do systému Pipedrive.

  1. Jednorázový osobní onboarding je k dispozici pro Zákazníky, jejichž měsíční platba za licenci Pipedrive nepřesahuje 10.000 Kč nebo 400 €. Tento typ onboardingové služby poskytuje základní orientaci v systému a jeho funkčnostech.
  2. Rozšířený onboarding je určen pro Zákazníky, jejichž měsíční platba za licenci Pipedrive nepřesahuje 25.000 Kč nebo 1.000 €. Rozšířený onboarding nabízí kromě základní orientace také podrobnější seznámení se systémem, včetně pokročilých funkcí a možností konfigurace.
  3. Osobní onboarding s dlouhodobým strategickým plánováním je poskytován Zákazníkům, kteří za licence Pipedrive platí více než 25.000 Kč nebo 1.000 € měsíčně. Tento nejrozsáhlejší onboarding zahrnuje nejen podrobnou orientaci v systému a jeho možnostech, ale také společné vytvoření dlouhodobého strategického plánu pro maximální využití systému Pipedrive ve prospěch obchodních cílů Zákazníka.

 

4.2 Účelem poskytování technické podpory a procesu začlenění je zajistit, aby Zákazník byl schopen využívat CRM systém Pipedrive s maximální efektivitou. Prodávající se zavazuje poskytovat potřebné vedení, informace a podporu, aby bylo dosaženo tohoto cíle.

 

4.3 Technická podpora zahrnuje, ale není omezena na, řešení technických dotazů, problémů a poskytování průvodce pro optimální využívání systému Pipedrive. Základní onboarding zahrnuje poskytování informací a vedení potřebných k prvotnímu nastavení a konfiguraci systému Pipedrive pro Zákazníka.

 

4.4 Prodávající se zavazuje, že všechny služby podpory a onboarding budou poskytovány s profesionální péčí a dle nejlepších možností, s cílem zabezpečit, aby byly potřeby Zákazníka plně uspokojeny.

 

4.5 Tímto se Zákazník zavazuje spolupracovat s Prodávajícím a poskytovat veškeré potřebné informace a přístupy, které Prodávající považuje za nezbytné pro poskytování podpory a provedení procesu onboarding.

 

4.6 Zákazník bere na vědomí a souhlasí s podmínkami poskytování podpory a onboarding stanovenými v tomto článku a zavazuje se je bezvýhradně dodržovat.

 

4.7 Všechny žádosti týkající se podpory systému Pipedrive podávané Zákazníkem musí být zaslány písemnou formou prostřednictvím internetové stránky určené pro podporu, support.davame.cz - spravované společností Dáváme s.r.o.

 

4.8  Společnost Dáváme nemá přístup k datům zákazníka. Pro případ, že by zákazník chtěl umožnit Společnosti Dáváme přístup, může ji integrovat do svého systému jako uživatele prostřednictvím speciálního partnerského seatu, který je poskytován bezúplatně. S přidáním tohoto partnerského seatu zákazník uznává, že umožňuje Dáváme přístup k jeho datům až do okamžiku, kdy se rozhodne tento partnerský seat odebrat.





  1. Fakturace a platby

5.1 Společnost Dáváme s.r.o. se zavazuje vystavovat faktury za poskytované služby Zákazníkovi dvacet jedna (21) dní před začátkem každého nového fakturačního období. Každá takto vystavená faktura má splatnost čtrnáct (14) dní od data jejího vystavení.

 

5.2 V případě, že Zákazník nezaplatí splatnou fakturu do čtrnácti (14) dní od jejího vystavení, Prodávající má právo automaticky a bez dalšího upozornění suspendovat přístup Zákazníka ke službám až do úplného zaplacení dlužné částky.

 

5.3 Prodávající si vyhrazuje právo iniciovat vymáhání dlužných částek v případě, že faktura zůstane nezaplacena více než šedesát (60) dní po jejím splatném dni. V takovém případě je Zákazník povinen uhradit veškeré náklady spojené s vymáháním dluhu, včetně, ale ne omezeně na, soudní a právní náklady.

5.4 Zpoždění v úhradě splatných plateb a následné suspendování služeb ze strany společnosti Dáváme s.r.o. může vést k posunutí data obnovy předplatného plánu. Tímto se upravuje, že jakékoli zpoždění ve splacení dlužných částek může rezultovat ve změně data, na který je naplánována obnova tarifního plánu, a to v souladu s obchodními podmínkami společnosti Dáváme s.r.o.

 

5.5. V případě, že dojde ke změně typu předplatného Zákazníka (ať už změnou tarifního plánu nebo v důsledku přechodu do stavu po splatnosti a následné obnovy předplatného), bude předplatné Zákazníka automaticky aktualizováno na aktuální ceník Pipedrive. Pokud je Zákazník již na cenové úrovni odpovídající aktuálnímu ceníku Pipedrive, nedojde k žádné změně. V opačném případě bude cena předplatného upravena dle aktuálních cenových podmínek stanovených v ceníku Pipedrive.

 

5.6 Tímto Zákazník bere na vědomí a souhlasí s podmínkami fakturace a platby stanovenými v tomto článku a zavazuje se je bezvýhradně dodržovat.

 

  1. Ochrana údajů a účely užívání údajů

6.1 Vaše osobní údaje jako Zákazníka a další související údaje a informace (dále budeme používat také jen souhrnné označení „Údaje“) shromažďujeme a zpracováváme pro účely: 

  1. Užívání CRM Zákazníkem a jeho jednotlivými Uživateli; 
  2. Poskytování služeb podpory CRM Zákazníkovi a jeho Uživatelům; 
  3. Plnění závazků, která nám vůči Vám vyplývají z uzavřené Smlouvy nebo v souvislosti s plněním povinností, které nám ukládají právní předpisy; 
  4. Případné budoucí potřeby obnovit Vaši Instanci ze zálohy i po skončení smluvního vztahu; 
  5. Posílání obchodních sdělení (newsletterů) v souvislosti s nabídkou dalších služeb souvisejících s CRM, jestliže jste k tomu vyslovili souhlas nebo pokud lze uplatnit jiný právní titul, v rozsahu a za podmínek stanovených Zásadami zpracování osobních údajů (dále jen „Zásady“) zveřejněných a zpřístupněných na našich webových stránkách, a to pouze na základě zákonných právních titulů zejména dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 (dále „GDPR“) a zákona č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů. Tyto údaje užíváme v souladu se Zásadami zejména ke zlepšení CRM nebo k poskytnutí služeb customizace CRM dle Vašich požadavků a dle příslušného právního titulu, a nebudeme je zveřejňovat způsobem, který by mohl vést k Vaší identifikaci třetími osobami. S rozsahem zpracování údajů, uvedeném v tomto bodě Podmínek, se můžete jako Zákazník a Vaši Uživatelé detailně seznámit v rámci výše uvedených zveřejněných Zásad. 

 

6.2 V souladu se Zásadami Vám mohou být na základě některého z příslušných právních titulů zasílána obchodní sdělení (newslettery) z naší strany, a to na e-mailové adresy, které jste uvedli při vytváření nebo změně Uživatelských účtů. Pokud je toto zasílání obchodních sdělení založeno na souhlasu, můžete vzít tento souhlas kdykoliv zpět, prostřednictvím odkazu, který je v každém obchodním sdělení obsažen. Pokud svůj souhlas tímto způsobem odvoláte, tak Vám již nebudou žádná další obchodní sdělení zasílána. 

 

6.3 Jako Zákazník také tímto potvrzujete, že Vaše poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že jste byli poučeni o tom, že je poskytujete dobrovolně. V případě potřeby opravy Údajů můžete jak Vy, tak i Váš Uživatel využít práva na opravu Údajů, kdy toto právo je blíže specifikováno v Zásadách. 

 

6.4 Prohlašujeme také, že veškeré údaje, které jsme o Vás v souvislosti s uzavřením Smlouvy shromáždili, nebudou využívány k jiným účelům, než k jakým byly shromážděny. 

 

OPATŘENÍ K ZAJIŠTĚNÍ BEZPEČNOSTI ZPRACOVÁNÍ ÚDAJŮ 

6.5 Přijali jsme vhodná a přiměřená technická a organizační opatření podle GDPR k zajištění bezpečnosti zpracování Údajů, která provádíme jako zpracovatel pro jednotlivé správce osobních údajů, tedy zejména pro Vás. Naší základní povinností je zpracování Údajů podle Vašich pokynů, případně podle pokynů Uživatelů. Naopak neručíme za užívání CRM v rozporu se Zásadami, Podmínkami či Smlouvou, nebo za neoprávněné zpracování údajů z Vaší strany, respektive ze strany Uživatele. 

 

6.6 Veškeré údaje a informace, které jsme od Vás získali v souvislosti s poskytováním CRM, jsou považovány za důvěrné a zavazujeme se je chránit před zneužitím a nepředávat je za obchodním nebo jiným účelem třetím osobám. Tím není dotčena naše zákonná povinnost vydat požadované informace státním orgánům v souladu s příslušnými právními předpisy. 

 

6.7 Údaje, které jsme o Vás získali v souvislosti s poskytováním CRM jsme oprávněni použít v souladu se Zásadami, přičemž jsme však povinni respektovat Vaše práva a oprávněné zájmy a můžeme tak učinit pouze takovým způsobem, v jehož důsledku Vám nevznikne újma a kterým současně nebude porušena naše povinnost chránit důvěrnost informací, které se Vás týkají. 

 

PRÁVA V SOUVISLOSTI S GDPR 

6.8 V případě, že byste se Vy, Váš Uživatel, případně Váš Klient domnívali, že provádíme zpracování Vašich osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, zejména pokud jsou osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, můžete na základě svých práv garantovaných GDPR a v souladu se Zásadami: 

  1. Požádat nás o přístup, omezení zpracování či podání vysvětlení;
  2. Požadovat po nás, abychom opravili nepřesné údaje, odstranili je či jinak napravili takto vzniklý stav dle Zásad. 

 

6.9 Pokud požádáte Vy nebo Váš Uživatel o přístup ke zpracování svých osobních údajů, jsme Vám povinni příslušné informace předat, a to bez zbytečného o odkladu, nejpozději však do jednoho měsíce od Vaší žádosti.

 

ODVOLÁNÍ SOUHLASU SE ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ 

6.10 V případě, že je zpracování založeno na souhlasu, jste Vy a Váš Uživatel oprávněni svůj souhlas se zpracováním osobních údajů také odvolat, a to například podáním, které učiníte na naši kontaktní e-mailovou adresu davame@davame.cz, která je uvedena i v Zásadách. V takovém případě však nemůžeme zaručit plnou funkčnost či využití CRM. 

 

OZNÁMENÍ K ÚŘADU PRO OCHRANU OSOBNÍCH ÚDAJŮ 

6.11 Jakožto správce osobních údajů jsme před vydáním všeobecných obchodních podmínek učinili oznámení k Úřadu pro ochranu osobních údajů o tom, že hodláme zpracovávat osobní údaje, a jsme zaregistrováni pod ev. Č. 00033472. Nedílnou součástí Smlouvy jsou i ujednání o zpracování Vašich osobních údajů nebo Vašich klientů, které jsou sjednány v těchto Podmínkách, Zpracovatelské smlouvě a v souladu s požadavky GDPR. 

 

ZPRACOVATELSKÁ SMLOUVA 

6.12 Současně se smlouvou a těmito Podmínkami uzavíráme také Smlouvu o zpracování osobních údajů, ve které naleznete více podrobností o tom, jak zpracování Vašich osobních údajů probíhá.

 

6.13. Celý bod 6 se aplikuje na informace o zákazníkovi, informace v datech CRM Pipedrive se uplatní pouze v přidělení partnerského seatu z bodu 4.8.

 

  1. Závěrečná Ustanovení

7.1 Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné pro všechny zákazníky od 1.3.2024. Společnost Dáváme si vyhrazuje právo na změnu obchodních podmínek s předchozím upozorněním zákazníků.

Nastavení soukromí a cookies 🍪

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

 

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.

Přizpůsobit